Izrada biznis plana

Biznis plan pomaže kompanijama da detaljno definišu realne mogućnosti poslovanja u okvirima tržišta. Takođe, biznis plan je koristan u situacijama kada kompanijama nedostaje kapital za započinjanje projekta ili određenog biznisa, pa je potrebno izaći na konkurse ili pred investitore i prikazati plan poslovanja pre dobijanja subvencija ili investicije.

Izrada biznis plana je obiman i složen proces jer se u realizaciji uzimaju u obzir elementi iz oblasti marketinga, istraživanja tržišta i konkurencije, organizacije proizvodnje, kao i izrade finansijskih planova. Mi u agenciji T Accounting nudimo usluge konsultacija i izrade biznis plana.

Osim biznis plana poželjno je izraditi i sudiju izvodljivosti. To je dokument koji ima za cilj procjenu ekonomske održivosti projekta. Posjedovanje kvalitetne studije izvodljivosti štiti kompanije od neprofitnih budućih investicija. Studija izvodljivosti gleda na potencijalne prepreke, poteškoće, ali i olakšice koje se mogu javiti tokom života jednog projekta.

Razlozi za izradu biznis plana

Biznis plan je od pomoći, posebno u današnjem nestabilnom poslovanju, jer pomaže kompanijama da se lakše prilagode promjenama uslova na tržištu. Prilagođavanje je lakše ukoliko se pametno upravlja i planira svojim poslovnim aktivnostima tako da su ciljevi i benefiti biznis plana višestruki:

Biznis plan pomaže firmama da ostvare stabilno poslovanje Pomaže kompanijama u lakšem dobijanju kredita, investicija, subvencija i ostalih vidova finansijske pomoći Pomaže da se eliminišu spoljašnji uticaji i promjene poslovnih uslova i okruženja Biznis plan pomaže da kompanije opstane duži vremenski period u odnosu na svoje konkurente

Elementi biznis plana:

  • Rezime
  • Podaci i opis kompanije
  • Definisanje proizvoda ili usluga
  • Analiza tržišta
  • Marketing strategija i plan
  • Finansijski plan
  • Plan raspodjele i potrošnje kapitala

Kontakt i saradnja

Mi u agenciji T-Accounting nudimo usluge konsultacija i izrade biznis plana. Kontaktirajte nas za saradnju.

Prvi korak

Kvalitet


Drugi korak

Povjerenje


Treći korak

Saradnja