Virtuelna kancelarija

Virtuelna kancelarija je odličan izbor za vlasnike firmi koji žele da smanje troškove zakupa poslovnog prostora, interneta, kupovine opreme i nameštaja za kancelariju i zapošljavanja administrativnih pozicija.

Preko virtuelne kancelarije vlasnici mogu da registruju firme na našoj adresi.

Mi za vas primamo poštu, koju dalje možemo skenirati i poslati na vaše email adrese ili vam možemo fizički proslediti pošiljku na adresu koju vi želite.

Možemo sa vama ugovoriti i uslugu javljanja na telefon.

Ovo je savršena opcija za osobe koje rade sa različitih lokacija, jer im virtuelna kancelarija omogućava da imaju jedno sjedište na kojem neko drugi za njih radi jedan dio aktivnosti.

Prednosti virtuelne kancelarije

  • nema potrebe za zakupom prostora
  • sva pošta stiže na jedno mjesto na kojem se nalazi osoba koja uvijek tu pošiljku može primiti
  • nema potrebe za opremanjem kancelarije
  • mogućnost registracije firme na našoj adresi
  • vaš efikasniji rad uz manje administrativnih zadataka

Kontakt i saradnja

Za sve informacije o uslugama i cijenama usluge virtuelne kancelarije kontaktirajte nas na naš broj telefona ili nam pošaljite email.

Prvi korak

Kvalitet


Drugi korak

Povjerenje


Treći korak

Saradnja